E-pasta mārketings

Ilgtermiņa attiecību veidošana

E-pastu mārketings ir viens no ienesīgākajiem digitālā mārketinga kanāliem. Tas ļauj tieši sazināties ar tavu auditoriju, veicināt lojalitāti un palielināt pārdošanas apjomus. Mēs izstrādājam personalizētas e-pastu kampaņas, kas balstītas uz datiem un klientu uzvedību.

Ieguvumi no e-pasta kampaņām

E-pasta mārketings nodrošina tiešu un personalizētu saziņu ar klientiem, piedāvājot iespēju automatizēt kampaņas, segmentēt auditoriju un veikt precīzu datu analīzi, tādējādi veicinot klientu lojalitāti, nodrošinot efektīvu saziņu īstajā laikā ar īsto mērķauditoriju.
Augsta ieguldījuma atdeve (ROI)
Tieša saziņa ar klientiem
Procesu automatizācija
Izmērāmi rezultāti
Zemākas izmaksas

E-pasta mārketinga pakalpojumi

Palīdzēsim izveidot efektīvu un automatizētu saziņu ar taviem klientiem. Piedāvājam personalizēta satura un dizaina izstrādi, segmentētu kampaņu izveidi un detalizētu analīzi, ar mērķi palielināt klientu iesaisti un stimulēt pārdošanas apjomus. Mēs nodrošinām visus procesa posmus, sākot no stratēģijas izveides līdz veiksmīgai e-pasta piegādei.

Stratēģijas izveide

Lai e-pasta mārketings būtu patiešām efektīvs, vispirms nepieciešams izstrādāt pārdomātu stratēģiju. Tā ietver klientu segmentēšanu, personalizēta satura izveidi un regulāru e-pastu izsūtīšanu. Lai nepārtraukti uzlabotu kampaņu rezultātus, ir svarīgi ievērot dažus būtiskus principus:
  • Skaidri definētu un izmērāmu mērķu izvirzīšana
  • Mērķauditorijas analīze un segmentēšana
  • Satura plānošana klientu iesaistes noturēšanai
  • Personalizētu un automatizētu kampaņu izstrāde
  • Ideālā izsūtīšanas laika noteikšana un analīze

Dizaina izstrāde

Piekrīti – arī tu labprāt lasi vienkāršus un vizuāli pievilcīgus e-pastus, vai ne? Lai piesaistītu uzmanību un palielinātu klikšķu skaitu, e-pasta dizainam jābūt estētiski pievilcīgam, skaidri strukturētam un pielāgotam visām ierīcēm. Vizuālā pievilcība nozīmē saskaņotu krāsu, fontu un attēlu dizainu, kas atbilst zīmolam, savukārt pārskatāma struktūra balstās uz īsiem, skaidriem teksta blokiem un loģisku izkārtojumu. Efektīvam e-pastam jāiekļauj arī pārliecinošs un pamanāms aicinājums uz darbību (CTA), kā arī jānodrošina izcila lietošanas pieredze visās ierīcēs, tostarp ātra ielāde un nevainojama responsivitāte.

Pievilcīgs e-pasts, uz kuru gribas atbildēt

Tehniskā uzstādīšana

Lai tavi e-pasti sasniegtu īsto adresātu un nenonāktu surogātpastā, vispirms jāizvēlas uzticama platforma, piemēram, Mailchimp, Klaviyo, Sendinblue vai kāda cita. Pēc tam jāsakārto tehniskās puse - izvēlētās platformas iestatīšana un tehnisko protokolu konfigurācija. Tas palīdz pierādīt, ka tavi e-pasti ir droši, īsti un pelnījuši vietu saņēmēja elektroniskajā kastītē. Sekojot zemāk esošajiem soļiem, tavi e-pasti būs gatavi sūtīšanai.
  1. Izvēlieties piemērotu e-pasta mārketinga platformu 
  2. Norādiet pareizus sūtīšanas parametrus
  3. Iestatiet SPF, DKIM un DMARC ierakstus autentificētai sūtīšanai
  4. Izmantojiet uzticamu IP adresi un domēnu, lai izvairītos no surogātpasta filtriem
  5. Savienojiet e-pasta platformu ar CRM un analītikas rīkiem efektīvai datu pārvaldībai

Automatizācija

E-pasta automatizācija ir kā tavs personīgais asistents, kas nosūta pareizo ziņu pareizajam cilvēkam tieši tad, kad vajag. Tā var atteikties no manuālas rakstīšanas katram klientam – viss notiek automātiski! No sveiciena e-pasta, kas pasaka “Čau, prieks iepazīties!”, līdz pirkuma atgādinājumam “Hei, tu kaut ko atstāji grozā...”. Šāda pieeja ne tikai palielina klientu iesaisti un lojalitāti, bet arī palīdz uzņēmumam draudzīgi un efektīvi pārvērst klikšķus pārdošanā.
  • Personalizācija – pielāgo ziņojumus lietotāja uzvedībai un interesēm.
  • Pareizais laiks – automatizē sūtījumus pēc reģistrācijas, pirkuma u.c.
  • Segmentācija – sadali abonentus grupās pēc datiem un uzvedības.
  • Optimizācija – testē un uzlabo kampaņas efektivitātei.

Kad klients aizmirst, e-pasts klusi atgādina

Kontaktlistes pārvaldība

Laba e-pasta mārketinga kontaktliste nav tikai saraksts ar adresēm – tā ir dzīva sistēma, kas prasa uzmanību un kopšanu. Segmentējot abonentus pēc viņu interesēm un uzvedības, tu vari sūtīt precīzi mērķētus ziņojumus, nevis vienu vēstuli visiem. Double opt-in metode palīdz nodrošināt, ka sarakstā nonāk tikai tie, kuri patiešām vēlas saņemt tavu saturu, savukārt regulāra tīrīšana – neaktīvu lietotāju un nederīgu adrešu dzēšana – uztur sarakstu veselīgu. Laiku pa laikam pārskatot un atjauninot datus, tu ne tikai uzlabo piegādājamību, bet arī parādi, ka tavs mārketings ir gudrs, sakopts un vērsts uz rezultātu.

Analīze un optimizācija

E-pasta mārketinga pasaule nav minēšanas spēle, bet gan datu spēle. Atvēršanas, klikšķu un konversiju rādītāji stāsta, vai tavs e-pasts ir lasīts vai atkal dzēsts. Tāpēc testēšana ir kā tava laboratorija – pārbaudi temata rindiņas, izkārtojumus, pogas... un uzzini, kas “klikšķina” vislabāk. Kad pielāgo un uzlabo kampaņas balstoties uz reāliem datiem, tavi rezultāti vairs nav nejaušība, bet mērķtiecīgs panākums.
  • Datu analīze –  seko līdzi atvēršanas, klikšķu un konversiju rādītājiem.
  • A/B testēšana – salīdzini temata rindiņas, dizainus un CTA.
  • Segmentēta pieeja – analizē abonentu uzvedību un pielāgo saturu.
  • Optimizācija – regulāri uzlabo kampaņas, balstoties uz datiem.

Rezultātu piemēri no klientiem

Atgūti līdz pat 20% no pamestajiem pirkumiem
Ciešāka saziņa ar klientiem
Efektīva kampaņu automatizācija
Palielināts mājaslapas apmeklētāju skaits
Zīmola atpazīstamības pieaugums

Izvēlies rūpīgi veidotu e-pastu, kas nogādā saturu līdz mērķim

Automatizācija
Izsekojamība
Atpazīstamība
Segmentācija