Digitālā mārketinga stratēģija


Panākumu ceļš ar skaidru stratēģiju
Digitālā mārketinga stratēģija ir visaptverošs plāns, kas palīdz uzņēmumiem sasniegt mērķus, izmantojot dažādus digitālos kanālus. Tā var būt viena visaptveroša pieeja vai arī vairākas taktiskas stratēģijas, kas fokusējas uz konkrētiem kanāliem vai aktivitātēm. Mēs izstrādājam pielāgotas stratēģijas, kas balstītas uz datiem, konkurences analīzi un mērķauditorijas izpēti.Kāpēc vajadzīga mārketinga stratēģija?
Lai kuģis droši iepeldētu ostā, tam vajag skaidru maršruta plānu – tāpat arī uzņēmumam vajadzīga stratēģija, lai sasniegtu biznesa mērķus. Digitālā mārketinga stratēģija uzlabo zīmola atpazīstamību, resursus izmantošanu un ieguldījuma atdevi.
Uz datiem balstīti lēmumi
Mērķauditorijas noteikšana
Izmērāmu mērķu uzstādīšana
Pārdomāta resursu izmantošana
Konkurētspējas paaugstināšana
Konversiju palielināšana




Digitālā mārketinga stratēģijas pakalpojumi
Mēs veidojam digitālā mārketinga stratēģijas, kas var palīdzēt tavam uzņēmumam būt ne tikai redzamam, bet arī saprotami runāt ar saviem klientiem. Iekļaujam visu – no kanāliem līdz taktikai, no idejām līdz budžetam. Jo, būsim godīgi – bez stratēģijas mārketings ir kā šaut ar acu aizsēju un cerēt, ka trāpīsi.Satura mārketinga stratēģija
Izstrādājam plānus, kā radīt un izplatīt vērtīgu, atbilstošu saturu, kas piesaista un iesaista tavu mērķauditoriju. Neatkarīgi no tā, vai tas ir informatīvs raksts, vizuāli pievilcīga infografika, aizraujošs podkāsts, video stāsts vai SEO optimizēts saturs – mērķis ir viens: piesaistīt uzmanību, veicināt uzticību un veidot attiecības, kas pārtop reālos rezultātos. Satura mārketinga stratēģijas var būt ļoti dažādas, atkarībā no biznesa mērķiem, auditorijas un kanāliem.- Izglītojošs saturs
- SEO saturs
- Zīmola stāsti
- Video saturs
- Sociālo mediju saturs
- E-pasta mārketinga saturs
- Lietotāju radīts saturs (UGC)
- Viedokļu līderu saturs
- Kampaņu saturs
- Webināri un podkāsti
Sociālo mediju stratēģija
Plānojam, kā efektīvi izmantot sociālos tīklus, lai veidotu tava zīmola atpazīstamību un veicinātu klientu iesaisti. Tas ietver atbilstošāko kanālu izvēli (piemēram, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok u.c.), mērķētas reklāmas kampaņas, satura izstrādi un publicēšanu, kā arī aktīvu kopienas veidošanu un uzturēšanu, lai tavs zīmols būtu ne tikai redzams, bet arī dzirdams un jūtams pareizajā auditorijā.Saturs strādā 24/7 — ja vien tam ir plāns


Meklēšanas mārketinga stratēģija
Rūpējamies, lai tavs uzņēmums būtu pamanāms tieši tad, kad potenciālie klienti meklē līdzīgus produktus vai pakalpojumus internetā. Veicam organisko SEO optimizāciju, lai uzlabotu redzamību dabiskajos meklēšanas rezultātos. Tāpat arī uzstādām maksas meklēšanas kampaņas, lai sasniegtu auditoriju ar tavu vēlamo vēstījumu īstajā brīdī. Fokusējamies arī uz lokālo SEO, kas īpaši svarīgs uzņēmumiem ar fizisku atrašanās vietu — lai klienti tevi atrod tuvākajā apkārtnē.E-pasta mārketinga stratēģija
E-pasta mārketings joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā uzturēt saikni ar klientiem, veicināt viņu lojalitāti un palielināt pārdošanas rezultātus. Tas ļauj uzņēmumiem regulāri sazināties ar auditoriju. Protams, rezultāti ir jūtami tad, ja e-pasta mārketings tiek izmantots stratēģiski pareizi. Lūk, daži no e-pasta veidiem.- Sveiciena sērijas un personalizēti ziņojumi
- Pamestā groza atgādinājumi
- Produktam vai pakalpojumam pielāgoti ieteikumi
- Pārdošanas vai akciju e-pasti
- Lojalitātes programmu ziņojumi
- Atkārtotas iesaistes e-pasti
- Pēcpirkuma ziņojumi
- Izglītojoši un informatīvi e-pasti
- Notikumu vai tīmekļsemināru ielūgumi
Kurš teica, ka otrais e-pasts ir uzmācīgs? Statistika saka, ka tas pārdod!


Reklāmas stratēģija maksas kampaņās
Pirms ieguldīt reklāmā, jāizplāno, kur šaut — citādi budžets vienkārši sadeg. Tāpēc pirms jebkādas maksas reklāmas uzsākšanas mēs palīdzam izstrādāt stratēģiju, kas balstīta uz mērķiem, datiem un auditorijas izpratni. Kā arī izvērtējam, kuras platformas vislabāk der tieši tavam uzņēmumam, un izveidojam kampaņas (Facebook, Google, TikTok, LinkedIn vai kādā citā platformā).

Rezultātu piemēri no klientiem
Palielināts lietotāju iesaistes līmenis par 35%
Konversiju pieaugums mobīlās ierīcēs par 40 %
Zīmola atpazīstamības pieaugums
Pirkuma veikšanas laika samazināšana par 25%
Lai kaut ko sasniegtu, sākam ar stratēģiju
